piątek, 26 kwietnia 2024

Limonkowy blask w szydełkowym wydaniu: Sweter, który musisz mieć!

Nie mogę się już doczekać, żeby się Wam pochwalić! Właśnie skończyłam robienie czegoś absolutnie niesamowitego - mojego nowego swetra na szydełku w przepięknym, energetyzującym kolorze limonki!


To uczucie, gdy praca, którą wkładasz w każdą pętelkę, zaczyna nabierać kształtu i koloru, jest po prostu nie do opisania! Jestem tak podekscytowana, że aż trudno mi usiedzieć na miejscu. 


Wyobraźcie sobie, jak ten soczysty odcień limonki ożywi każdy strój i doda energii nawet najbardziej pochmurnym dniom. Już nie mogę się doczekać, kiedy założę go na siebie i zobaczę te wszystkie zdumione spojrzenia przechodniów. Ach, to będzie coś! 

Sweter jest miękki, ciepły i co najważniejsze - wykonany przeze mnie, z pasją i miłością do każdego, malutkiego ściegu. Już niedługo wybiorę się na miasto, aby zaprezentować światu mój najnowszy projekt. Jestem pewna, że będzie to absolutny hit!


Brak komentarzy: